Snö

Gud vilket snöoväder det är ute! Och jag som ska köra på folk, inte kul. Kom precis hem från örebro, har släppt av några på Ritz. Nu är det bara vänta tills de ska hem igen. Gillar inte att köra bil i detta väder. Speciellt inte heller när jag själv är sugen på utgång! Hade varit grymt kul att dragit ut idag och det hade passat perfekt eftersom jag inte börjar försen kl15.00 imorgon.

Jag fick mina kläder igår som jag beställt!



Detta är från H&M
Linnet kosta 129:-
Tränings thigtsen 99:-


Mina converse som jag beställt från nelly.com!

Men jag blev så besviken, det jag först hade velat ha är klänningen jag beställde men tydligen blev det nå fel så jag kommer inte få den.

Kommentarer
Postat av: Josse

Snyggt! :D

2010-11-25 @ 23:14:41
Postat av: Rebecca

Tack! :D Men blev så ledsen att jag inte fick min efterlängtade klänning som gjorde att jag över huvudtaget beställde! :P

2010-11-26 @ 16:45:57
Postat av: Josse

Okej, men den kommer väl? :)

2010-11-26 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0