Marabou

Igår fick jag en marabou på posten, inte alls fel om du frågar mig!

Det blev inte en så tokig dag idag trots allt. Började 08.40 med flexibla studier, sen hade vi svenska och jag gjorde mitt tal! Känns helt underbart skönt att vara klar med det. Det gick ju till o med bra. Sen gjorde vi provet i alkoholhantering, vilket även de känns skönt att ha gjort. Jag har även en känsla av att det gick bra. Får hoppas min känsla har rätt. Vid 11.45 gick jag hem och käkade, sen behövde jag inte gå tillbaka till skolan eftersom allt var klart! Så jag satte på en film, men jag var så trött att jag somnade på en gång och vaknade inte försen Rikard kom hem från skolan vid 16.00! Det har varit en seg men ändå skön dag idag, det är bara tråkigt att jag inte har något att göra!? Blir gaaaalen på sånt! 

Pappa ringer och säger att jag fått ett paket hem på posten, undrar vad det är! :D Nu vill jag bara hemhemhem för att kolla! Men vilken tur att man har en kille som ska spela bandy just idag som kan åka och hämta mitt paket! Plus att jag vet att jag har paket liggandes på posten också! Även så har mina saker från H&M kommit, måste bara hämta dom. Gud så kul. Blir alltid lika nyfiken! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0