Måndag

Måndag = en skön dag!
Måndag är sköna dagar. Jag börjar 08.40 och slutar 11.20, helt underbart skönt! Det är en mjukstart efter helgen med bara två lektioner i skolan. Men nu sitter jag här, hemma hos Rikard och vet inte vad jag ska göra. Jag skulle behöva plugga, men alkoholhanterings böckerna ser inte så lockande ut. Orkar inte med prov imorgon och inte heller har jag någon lust att göra det där svenska talet. De är det värsta som finns. Men jag tror att böckerna får ligga o vänta ett tag till för nu vill jag kolla på film. Och vänta på att Rikard ska sluta så kan vi åka och köpa jeans till han! :) Sen ska vi gratta Linnea som fyller år och efter det är det dags för lite fotboll så man får springa av sig lite fläsk! :D Inte för att jag är så bra på fotboll, men jag springer iaf runt!

Ååååh jag hoppas mina saker som jag beställt kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0