Klappar.

Nu har jag kommit hem från Örebro, och nästan alla klappar är köpta. Det är så skönt att vara ute i tid! Tänk det är lite mindre än en månad kvar och alla klappar är klara, nästan! Jag har lilla mamma och syster kvar. Sen tror jag vi ska hitta något till Roffe också. Men det är iallafall inte mycket kvar. :) Plus att jag inte kunde låta bli att kolla lite extra om det var något som jag ville ha. Såklart hittade jag lite, men hade velat ha massa snygga kläder också fast jag hejdade mig. Nu vill jag att Rikard ska komma hem med massa godis så ska vi sätta på en film sen bara mysa! Jag är så sötsugen så jag nästan skulle kunna äta socker! Vad är det för fel på mig? Jag dör om jag inte får mitt dagliga intag av godis. helt galet, jag borde väga 400kg så mycket sötsaker som jag vräker i mig. Men det börjar märkas, lär göra något åt det faktiskt. Men jag kan inte hålla mig ifrån godiset.

Jag la precis märke till att allt var svart!


Det är ett pannband från intersport för 190:-, två bhar från cubus 199:- och ett par shorts från bikbok för 199:-.



Kommentarer
Postat av: Josse

Vi ska ju börja göra något åt de imorn ju! ;D

En sån där svart bh som typ ligger överst har jag me ;) as skön! :)

2010-11-29 @ 23:09:26
Postat av: Rebecca

Haha ja! Men vi måste fortsätta också hjälper inte bara att göra det en gång!

Hoppas den är skön :)

2010-11-30 @ 19:57:37
Postat av: emelie -

Satt shortsen bra på dig ??

Jag ser förjävlig ut i dem ;)

2010-12-07 @ 13:43:15
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo men det tycker jag dom gjorde. Men jag hade hellre velat ha skinnshortsen men dom satt däremot inte bra på mig. Fast det fanns bara medium och jag hade nog behövt small.

2010-12-07 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0