Kallt..

Vädret dödar mig! Det är på tok för kallt nu, gillar det inte! Kan inte ens titta ut utan att bli en isbit. Känns deprimerande. Nu behöver något uppiggande och glatt hända känner jag. Annars vet jag inte vad..
Idag kom Moa-Lina och Tobbe hem så jag och Rikard fick sluta vårat arbete som kattvakt. Men det har varit mysigt, varit helt själva i lägenheten med lilla Curre. Efter att vi åkt från dom fortsatte vi till Stråssa och hälsade på Rikards mormor och morfar. Sen var jag tvungen att åka vidare till Arboga eftersom jag ska hjälpa mamma imorgon. Men jag är så himla trött, vilket man verkligen blir efter att ha varit ute och kört bil halva natten och sen sovit 4 timmar för att sedan gå upp. Men men.. Helgerna och veckorna går på tok för fort! Herregud, man hinner inte med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0