Julmarknad

Nu är jag äntligen inne i värmen! Otroligt skönt efter en frusen dag på julmarknad. Usch! Jag hade hur många lager som helst på mig men ändå frös jag massor. Fötterna var stelfrusna. Men tiden rullade på bra ändå, fast var lite tråkigt att stå själv. Men det är iallafall skönt att det är klart och att jag är hemma. Eller nästan hemma, är hos mamma i Arboga. Men ska snart behöva sätta mig i en kall bil och fortsätta vidare mot Lindesberg. Inte kul, och jag är så himla trött. Har inte sovit bra på super länge. Som tur är har jag sovmorgon imorgon, underbart! Men det är inte kul att behöva åka till skolan för att ha en lektion! Men det är en lektion jag måste på eftersom vi har genomgång till provet nästa vecka. Nu ska jag nog hoppa in i duschen för att få upp värmen lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0