Godnatt

Kom hem från fotbollen för en stund sen och har precis kommit ur duschen och ska hoppa ner i sängen. Men sängen är TOM?! Var är Rikard? Hoppas han kommer snart för nu vill jag sätta på en film och sova!
Fast eftersom han ändå inte hunnit hit kanske det är dags att kolla lite i alkoholhanterings boken. Jag har inte läst ett dugg inför provet imorgon, men jag hoppas det kommer gå bra ändå. Svenska talet tror jag får vänta, jag känner mig inte redo än för att hålla mitt tal. Men det vore ju skönt att få det gjort. Får se imorgon hur det blir. Men jag har ändå inget pm klart så kanske iaf inte blir något tal oavsett om jag vill eller inte. Imorgon är det tisdag vilket betyder en lång och seg dag i skolan! usch, jag längtar inte. Men nu är det dags att säga Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0