Trött.

Min kropp är trött men inte mitt huvud eller min mun. Jag fattar inte?
Jag kom precis hem från badet. Vid halv 4 tiden idag hämtade jag upp kusin vitamin Josefine vid bussen. Sen åkte vi vidare för att sola lite solarium. Efter det gick vi en sväng på stan, sedan var det dags för den tredje volleyboll träningen! Sen åkte vi för att snabbt slänga i oss en kebabtallrik och sedan åkte vi till badhuset. Det var skönt att bara flyta runt lite. Även om vi bara hade en dryg timme på oss. Men det behövdes, vi fick prata och bara vara. Som förr! Skit skönt! Jag tycker verkligen vi måste ta och göra sånt vi gjorde förut lite oftare, för nu har det blivit på tok för sällan. På något vis glider man isär från sina vänner, oavsett om man trodde man aldrig skulle göra det så kommer det alltid att ske. Vilket är synd! Men man kan försöka göra något åt det! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa jag tycker verkligen att vi måste försöka hitta på saker oftare! :) tycker inte att de borde va så jävla svårt.. :p

2010-12-08 @ 22:59:20
Postat av: Rebecca

Håller med dig fullständigt! :)

2010-12-09 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0