Trött tröttare tröttast.

Idag är jag mycket trött och seg, det har varit en dag med mycket att göra. Dagen började med att jag åt lite frukost med mamma sedan gick vi runt på stan i Arboga och kikade lite. Mamma skulle ha lite presenter och jag ville bara kolla runt. Och nog hittade vi presenter alltid, mamma hittade till och med till sig själv och jag fick en jätte fin julkula. :) Sen efter några timmar på stan gick vi hem och åt lite smörgåstårta med mammas kompis Anna-Karin. Efter det skulle jag åka hem men lampan på bilen funkade inte så jag och Roffe fixad iordning det så jag kom inte riktigt iväg så tidigt som jag planerat. Men när jag kom till Löa var det bara att direkt åka till Lokalen och spela volleyboll. Sen hem och då kom Simon och Elin förbi en sväng och planerade lite inför morgon dagen.

Fast egentligen är jag inte alls sugen på någonting. Klart, god mat är väl aldrig fel. Men nyår det känns så överskattat. Men det blir förhoppningsvis ett lyckat nyår. :)

Nu är det dags för mig och Rikard att sova vi ska upp tidigt imorgon och fixa massor! Plus att äntligen får jag och fisen sova tillsammans, det har vi inte gjort på några dagar nu så det ska bli mysigt. Bara det att han redan sover verkar det som. :) Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0