Seeeeeg

Idag har vi hunnit med massor känns det som men jag känner mig bra seg. Imorse ringde klockan, jag fattar inte att man har klockan på ringning på lovet?! Men iallafall, klockan ringde så vi gick upp och klädde på oss och for direkt till prästtorpet för att Rikard skulle kanske byta sina skor han fått i julklapp men det slutade med att han behöll sina och jag skaffade mig ett par nya! Tummen upp för det (y) Dom var super sköna, hoppas dom håller värmen när det är -20 ute. Efter det tankade vi massa dunkar bensin till skotern och åkte sedan hem till Maria och Matilda och pratade en liten stund. Efter det drog vi vidare med skotern till Stråssa där vi blev bjudna på mat av Tim sen åkte vi över till Rikards mormor och morfar och åt lite godis. Sen var det bara att åka vidare.. Vi tog skotern till Löa för att åka till farmor och morfar. Sedan var det volleyboll! Skit kul, men jag känner att man väger lite efter all julmat man fått i sig. Man var lite smått seg. Och nu efter allt sitter jag hemma och funderar på att hoppa in i en varm och skön dusch. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0