Onsdag.

Idag är det onsdag.
Det innebar att jag hade psykologi som första lektion och sedan projektarbete. På psykologin skulle jag redovisa tillsammans med Aom. Det gick ganska bra med tanke på att vi inte var ett dugg förberedda. Tycker vi var duktiga. :)
Efter det var det dags för projektarbetet som vi inte brukar göra någonting med. självklart var det likadant idag. Så det blev en ganska tidig dag idag. Då gick jag hem och slocknade i sängen direkt. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden? Jag kan aldrig sova på kvällarna för att jag har så himla ont i magen, när jag väl somnar så sover jag mycket oroligt. Och sen är det redan morgon och dags för Rikard att gå upp. Han har praktik så han börjar tidigare än mig och det slutar med att det är jag som ligger vaken i någon timme för att sedan gå till skolan. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0