Mammas dag.

Idag fyller min lilla mamma år. Så stort grattis till henne! :) Även om hennes dag inte började så roligt, vi var tvugna att gå upp tidigt för att hon skulle till lasarettet i Västerås vid 10 så jag och Jesper gick på stan och kollade lite så länge. Jag hittade trosor och en söt bikini. Sen var det bara att fara vidare till Lindesberg där jag skulle till lasarettet. Efter det åkte vi snabbt vidare hem till Arboga för att duscha och snygga till allt här hemma innan alla skulle komma. Sen blev det smörgåstårta och efter det cheez cake. För gott!

Nu sitter jag, mamma och Jesper och pysslar lite med allt möjligt. Börjar bli mycket trött eftersom det har blivit ganska sena kvällar, eller ska man säga sena nätter, de senaste dagarna. Det har heller inte blivit någon sovmorgon så det ska bli skönt att komma hem till min säng och mitt rum imorgon. Och framför allt hem till min lilla älskling som är duktig och jobbar. :)





Här är nya bikinin. 230:- från NewYorker.

Trosorna får ni inte se för dom har jag redan tagit på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0