Julavslutning

Idag var det sista dagen i skolan innan jullovet! Jag kan ju säga att jag mådde sådär när jag vaknade, det snurrade lite. Hade inte koll på nånting, mobilen var borta och Rikard var försvunnen. Men jag tog mig upp och gick till skolan för att kolla på när esteterna sjöng och sedan gick jag till arenan för att kolla på när alla dansade, jag hade ingen lust att dansa. Efter det gick vi till kulinaren och fikade och sa hejdå till alla. :) Och nu är det jullov! Tråkigt, finns inget att göra. Rikard jobbar ju bara hela tiden. Inte alls kul. Skolan borde sluta den 23e så man inte får så långtråkigt innan julafton! Det går ju så sakta när man inte har något att göra om dagarna. Idag har jag typ bara sovit hela dagen så kul har jag haft det. Men nu är det iallafall bara 3dagar kvar till julafton! Jag känner mig som en liten unge som längtar massor. Plus att jag är så himla nyfiken på vad jag kommer få i julklapp, Rikard blev till och med tvungen att gömma min julklapp hos sina kusiner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0