Jul

Igår var det julafton och därför mycket att stå i så det blev aldrig något inlägg från mig igår. Så jag tar det idag istället! :) Gårdagen började med att vi skulle åka till Rikards farmor och farfar runt 10 tiden, men det var så kallt så Rikards bil strejka så vi fick helt enkelt åka volvo dit. När vi kom dit blev det glögg och godis efter ett tag blev det lite julmat och sedan paket. Sen var det bara att dra vidare hem till mig. Där det blev Kalle anka sedan julmat ännu en gång. Gott men mycket! Sen kom tomten med alla paketen. Jag älskar tomten. Lilla fisen hade köpt världens julklapp till mig, jag fick en tv av honom! Suuuuuuper glad för det, TACK! :) Gud vad julen är härlig med den försvinner snabbt igen. Jag hoppas alla haft en underbar jul! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0