Helgen.

Jag har inte hunnit med att skriva så mycket denna helg. Den har gått så himla fort! Jag fattar inte, hänger faktiskt inte med om det ska gå såhär fort hela tiden.
Igår, lördag, var jag tvungen att gå upp super tidigt för att sedan åka med Rikard till linde sen fortsätta min sömn där medans han drog och jobbade. Sedan ringer mamma så ska vi mötas i örebro och sen åka till g-vik för att bada! Det var mysigt. Men det var lite synd att hela dagen blev lite stressig för att jag sedan hade bråttom hem för att fixa mig till julfesten som var i lokalen. Iallafall, när jag åkte från örebro stannade jag till i storå för att hämta upp Karin så hon blev med mig till löa. Sen fixade vi oss och drog vidare. Det var en kul kväll, men på tok för lite folk. 
Idag blir det nog fixa lite på mitt rum så att golvet kanske kan få synas istället för alla kläder som ligger på det. Sen blir det hockey med Josefine och sen får man se om det blir någon volleyboll eller inte. :)  

Kommentarer
Postat av: Karin B.

Hahaha du var ju bra ramsnee ;)

2010-12-12 @ 17:42:09
Postat av: Rebecca

Hahaha nej Karin! Du har fått det där om bak foten! :D

2010-12-12 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0