..

Känner att jag inte varit så duktig på att skriva nu de senaste dagarna, men ska försöka bättra mig!
Idag hade vi bara två lektioner som vanligt, den första var svenska där vi inte gjorde alls mycket och den andra var samhällskunskap då vi hade prov. Som jag såklart inte tränat till. Så himla typiskt mig att åka hem till löa över helgen och glömma böckerna i Linde! Typiskt. Men jag hoppas att det gick bra ändå för jag försökte träna på det precis innan provet.
Detta är ännu en tråkig dag. Alla dagar nu för tiden känns långa och tråkiga. Finns aldrig något att göra. Imorgon är jag ledig, men vad ska jag göra? Hoppas det dyker upp något roligt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa klart de händer nå roligt, du får ju iaf träffa mej! ;D

2010-12-07 @ 01:13:40
URL: http://joossefiin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det är väl de enda jag kan se fram emot! :D Och det är något jag ser fram emot jätte mycket! :D Vi ska ha så mysigt idag. :)

2010-12-07 @ 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0