14/12

Jag förstår inte varför alla dagar känns så trista. Är det för att det så fort blir mörkt? Sen är det så svårt att komma på något att göra när det är så enormt kallt ute. Jag fryser som en liten gris när jag går ut.
Idag vaknade jag och klädde på mig och gick till skolan. Men den första lektionen var flextid, fattar inte, jag får varje tisdag för mig att det är svenska. Det är nog för att man inte kan se flextiden som en lektion. Borde vara tid för sovmorgon! Efter det var det iallafall svenska där vi kollade på en film. Sedan gick vi för att prata med Pierre om projektarbetet som står helt stilla och det kommer det fortsätta göra tills vidare verkar det som. Sen gick jag och Josse och käkade och efter det gick jag hem. Kul skoldag! Märks att det snart är lov, finns verkligen inget att göra i skolan längre. Både segt och skönt. Men istället för att dryga ut dagarna med filmer och sådant skit borde vi få ta lov tidigare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0