1/12

Första december och det är redan massa snö och super kallt! Hur kommer den här vintern att sluta? Jag klarar inte ens av att vara ute, fryser ihjäl på en gång.
Idag har jag haft studiedag, tror nästan det varit den sämsta studiedagen någonsin. Jag har haft så tråkigt. Har inte funnits något att göra. Jag har knappt gått upp ur sängen bara legat ooch kollat på den ena filmen efter den andra. Till slut kom Rikard hem från praktiken och vi åkte till pappa för att han skulle spela bandy, men det blev inge bandy. Istället tog Rikard och åkte lite för fort och såklart stog polisen där så det blev böter. Bra gjort! Stackare.. Nu blir det nog änu en film sen sova för imorgon är det skola igen. Jag orkar inte, känner mig hängig.

Just det! Första december betyder första paketet att öppna från Rikards och min julklapps kalender. Idag är det Rikards tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0